This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym IdaM

Jeg skal til Argentina, Peru, Mexico og Cuba og være hvert sted i cirka lidt over en måned. Jeg har endnu ikke købt sko. Jeg er på ‘herrens mark’, mht hvilken slags sko jeg skal købe; sandal? vandresko? vandrestøvle?? Jeg er ikke sikker på om jeg skal vandrer det helt store, men bør jeg alligevel bruge en lukket sko?? Jeg vil gerne høre om der er nogle der har nogle gode erfaringer.?? Er det helt åndssvagt at købe sandaler. For koldt evt…? mvh. Ida

Anonym Magnus

Hej Ida
    Du skriver ikke, hvornår du skal rejse og det har nok betydning for, hvilken slags fodtøj du får brug for. Uanset hvad kommer du dog til at få det meget varmt på Cuba uden sandaler.

Vandrestøvler er meget tunge at slæbe rundt på og ikke gode til andet end vandring. Jeg ville foreslå et par lette vandresko eller bare almindelige sko som du kan bruge i alle sammenhænge.

Gør dig selv den tjeneste at begrænse din bagage, især når du skal rejse så mange steder på så kort tid. Du kan altid købe hvad du får brug for undervejs og det er surt at slæbe rundt på en masse, som du alligevel ikke bruger. Jeg ville sætte 10 kg som et absolut maximum og mindre kan bestemt gøre det.

http://www.worldweather.org kan du se gennemsnitstemperaturer mm. for hele verden.

God tur!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account