Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3500489
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100136 bbp-parent-topic-200029 bbp-reply-position-1 odd post-3500489 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Djon

      Ja… Skal man have vandrestøvler med eller vandresko, når man både skal trekke i regnskov i Thailand, bjerge (ikke sne) i Nepal og ja hvad har vi af sjove små ting i NZ og AUS!

      PS. I er nu alle blevet Djonnet:
      DJOOOOOOOOOOON

      #3500491
       Kenneth Karl Nielsen

        Jeg foretrækker helt klart støvler til trekking. Det skyldes, at de støtter bedst om anklerne, så man ikke vrider om.

        Man kan også lave vandområder, vådbevoksning mv uden at få våde fødder.

        Ulempen ved støvler er, at de fylder meget i bagagen. En god løsning på dette er, at man altid har støvlerne på, når man rejser.

        #3501052
         J.S.

          Støvler helt klart støvler. Giver den bedste støtte.

          #3503163
           Anonym

            Jeg er helt klart mest til sko
            Støvler vejer for meget, de er for varme, de er ikke behagelige (for mig) at gå i hver eneste dag og de er ret grimme (nogle gange skal man også “være pæn”. Hvor mange dage skal du reelt trekke og vil have fordel af støveler – man kan også trekke i sko.
            Mht vandområder, så har sko jo unægteligt den ulempe at det skal ikke være meget mere end en vandpyt før du får våde tæer

            Jeg synes det er nemmere og mere begageligt at gå med sko, derfor er jeg til sko.

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log in with your credentials

          or    

          Forgot your details?

          Create Account