This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jonas Theodor

Hejsa. Jeg overvejer stærkt at tage 2-3 til Skotland til august. Hvis der er nogen der har nogle idéer eller oplevelser til inspiration, ville jeg være meget taknemlig. Er specielt interesseret i at høre om oplevelser med at trekke på egen hånd. I forhold til budget ved jeg ikke helt endnu hvor stort det bliver, men vil gerne gøre det så billigt så muligt (backpacker).
    På forhånd tak.

Anonym Anonym

Hej jeg har backpacket i Skotland 2 gange og kan varmt anbefale det.
    Ben Nevis som ligger i Fort William er en god option i forhold til hiking. Det er uk’s højeste bjerg og det tager ca små 3 timer at bestige det. Isle of sky er også et super lækkert sted med masser af flot natur og high land.
    Hver gang jeg har været i Skotland har jeg boet på Macbackpacker. Det er en kæde af hostels derovre. Men deres hostels er rigtig hyggelige og til en ok pris. Desuden har de masser af info samt laver ture man kan deltage på. Jeg syntes klart de er anbefalelses værdige, samt en god måde at møde andre på.

Anonym Anderson

Hej. Vi er en gruppe på 6 venner, der tager til skotland i begyndelsen af juli.

vi kunne egentligt godt tænke os en blanding mellem backpacking og kultur, i den forstand, at vi gerne vil på trekking i højlandet, men også opleve edinburgh, måske også st. andrews og andre spændende steder. Men dette er netop også vores problem. Efter en planlægningsaften, er vi kommet frem til, at vi savner noget “insider”-viden, altså tips og tricks/hidden gems i Skotland. Ovenstående svar er en god start, på lidt debat om things to see i Skotland.

Jeg håber der er nogle nørder derude der kan give noget hjælp 🙂

Mvh

Anders

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account