This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej.

Hvad koster det ca. at få syet tøj hos skræddere i Thailand og Vietnam ???
    Måske er der nogen, der har fået syet noget ??

På forhånd tak.

Anonym Anonym

Tag til Ho Ian i Vietnam! Der kan du få syet ALT lige efter dit hovede, og til ufatetlige lave priser. En satintop kostede mig 8 dollars.
    men pas på skrædderinderne! De er meget søde, men røre gerne ved en, mere end godt er..

Anonym Anonym

I Thailand og Vietnam – præcis som i Danmark hænger kvaliteten af det tøj du får sammen med prisen.. også ikke alligevel.

Sørg for at vælg noget godt stof og sammenlign det samme stof i flere forskellige butikker. Det er den eneste måde at være sikker.

Tjek butikkerne bøger med tilfredse kunder.

Jeg fik syet et jakkesæt og 4 par bukser på Khao San Road i supergod kvalitet – pris cirka kr. 1800,-

Du kan få det meget billigere.

Anonym Anonym

Hej…
    Jeg har fået syet tøj i Vietnam! det kommer som sagt meget an på kvaliteten. Man kan få tøj i alle prislag.
    Jeg fk bl.a. syet 2 lækre vinterjakker til 200 kr. pr. styk…
    Ellers kunne man få nederdele, toppe, knickers mm til uder 100 ofte under 50 kr. pr styk!

Anonym louie

Jeg kan også varmt anbefale Hoi An. En rigtig hyggelige lille by med sindsygt mange skræddere, og nogen af dem syer også lædersko.

Jeg fik syet et jakkesæt i lækkert cashmere uld til 45 $, men de søde pigerne i butikken fattede simpelthen ikke, at jeg ikke valgte det billige stof, hvor jeg kunne få et jakkesæt til 25 $.
    Derudover fik jeg syet et par lædersko til 20 $.

I Thailand har jeg også prøvet at få syet tøj. Her fik jeg et jakkesæt og to skjorter for ca. 600 kr.

Så hvis du både skal til Thailand og Vietnam, vil jeg anbefale at du får syet dit tøj i Vietnam. Alt jeg har fået syet var af fin kvalitet. Du skal bare huske at sætte et par dage af til det, så du kan nå at få rettet dit tøj helt til.
    Et lille trick: Når skrædderne spørger dig hvornår du rejser, så sig en dag før end du faktisk skal afsted. Så har du tid til at få tøjet rettet til. Og de skal nok nå at blive færdige…

VH Louie

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account