This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lone traveller

Jeg var i AU og overveje et skydive… checkede priser rundt om på nettet. AU dyr. Hm… hvor mon der er billigt… thailand, nej… vietnam, nej… hm hm…

Til sidst fandt jeg Midtjysk Faldskærmsklub 2km fra mit barndomshjem i Viborg. 2000kr for et weekendkursus onkl 4 spring alene.

Betalt! 🙂

Skal det være en del af rejsen har jeg hørt gode ting om skydiving i california.

Anonym Anna-Louise

Hej
    Vi skal til sydamerika (Argentina, Bolivia og Peru) og Mexico, Canada USA næste år. Er der nogen der ved hvor det er godt og nogenlunde billigt at skydive? Hr indtil videre undersøgt Cordoba i Argentina, men det koster faktisk 1000kr, og ved egentlig ikke helt hvad sådan et spring skal koste. Håber nogen ved noget om det.
    Anna-Louise og Thomas

Anonym Anonym

Jeg har skydivet i Mexico og det kostede mig 1500 incl en dvd af udspringet dvs en amnd hoppede ud 2 sek før mig pg filmede hele udspringet samtidig med at han havde et kamera spændt fast til sin hjelm så jeg fik således også 200 skrigende billeder! Helt klart alle pengene værd..

Anonym LouiDK

Hvor i Mexico var det?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account