This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LisbethFriis

Hej Mikkel.

Tjek lige denne her video fra Nepal: http://www.youtube.com/watch?v=rAXLU8700jQ

Den handler om frivilligt arbejde på en skole i Thulo Parsel – en lille by 80 km. udenfor Kathmandu!

Der vil du kunne gøre en stor forskel…!

Kontakt mig, hvis det er noget, jeg kan præsentere dig for nogle nepalesere, som kommer derfra og som kan være med til at gøre din opelevelse ekstra spændende og god.

VH
    Lisbeth

Anonym mikkelvba

hej alle sammen..

mit navn er mikkel.. Jeg vil høre om der er nogen af jer som kan hjælpe mig med at finde frivillig arbejde i udlandet 🙂 ..
    Til august 2012 skal jeg til Tanzania på højskole og også lave frivillig arbejde med undervisning i engelsk i 4 måneder ..
    Da jeg syntes, at der er ret så lang tid til august, har jeg tænkt på at tage af sted en måned eller to inden… hertil vil jeg høre jer alle om i har nogen forslag til mig? 🙂
    Mit budget er ret lavt da jeg skal gemme penge til august, så her snakker vi om et budget på maks. 10.000 kr. jeg vil rigtig gerne udføre arbejde i form af childcare og destinationen har jeg ikke bestemt mig for endnu, da det mest handler om oplevelsen af at hjælpe andre 🙂 ..

Håber at høre fra nogle af jer 🙂

Anonym Anonym

Hej Lisbeth ..

Mange tak for dit svar 🙂
    Kan godt se, at det vil være et sted, hvor jeg vil kunne gøre en stor forskel! 🙂 tror bare, at det er en tand for ekstremt i forhold til, at det er første gange jeg vil udføre frivillig arbejde i udlandet …
    Tænker mere noget i form af et børnehjem i thailand eller lignende 🙂

Men endnu en gang tusind tak for det 🙂

Vh Mikkel

Anonym LisbethFriis

Hej Mikkel!
    Jamen, så får du da bare et andet forslag…selvom det nu stadig gælder Nepal! Prøv at kigge her:

http://greensocietynepal.org/home/volunteering.php

En af mine meget gode, nepalesiske venner, Shir Lal Pariyiar, er involveret i dette projekt. Han er også ejer af Hotel Parkside, som ligger i Sauraha, Chitwan, Nepal. Chitwan er et super lækkert jungleområde, med dejligt vejr og mere ordnede forhold.

Uanset om præcis dette er noget for dig eller ej…så vil jeg gerne sige, at jeg synes det er prisværdigt, at du vælger at bruge tid og kræfter på frivilligt arbejde. Det gør så stor forskel hos dem, der modtager den hjælpende hånd.

VH
    Lisbeth

Anonym LisbethFriis

Hej Mikkel

Det kan du da…jeg sender den til dig via mailsystemet her på Backpackerplanet. Jeg er ikke så vild med, at skrive den i et åbent forum 😉

VH
    Lisbeth

Anonym mikkelvba

hej igen Lisbeth 🙂

Mange tak for dine indlæg – får mere og mere blod på tanden efter at komme afsted…

Tænkte på om det kunne lade sig gøre at få din mail, for det lyder til at du har nogle gode kontakter i udlandet som måske kan hjælpe mig? 🙂

Anonym Anonym

Hej Mikkel.
    Vi søger frivillige til april 2012 til Phuket, Thailand. Skriv gerne for at få mere info.
    Mvh Katrine / http://www.vaid.dk

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account