This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Fie W

Hej:)

Nu skal i høre, landet ligger sådan at jeg enormt godt kunne tænke mig at foretage en rundrejse rundt i verden. Men problemet er lidt at jeg ikke har nogen rejsekammerat at rejse med. det er her i kan hjælpe mig, er I en gruppe som overvejer det samme, og har lyst til at ahve en ekstra med på turen, så er jeg frisk:) Eller er du en som er i samme båd som mig, og mangler en rejse kammerat, så skriv endelig og lad os snakke sammen:)

Måske lige lidt mere indformation til jer:) Jeg er en pige, og er 19 år. Jeg havde forstillet mig at rejse omkring slutningen af december starten at januar.

Glæder mig til at høre fra jeg:)

Anonym LaerkeT

Hej Fie, jeg er i samme båd. Hvad har du tænkt omkring lande og måder at overnatte på?

Se evt. mit opslag her: https://www.backpackerplanet.dk/cafe/travelpal/index.asp?page=182

Anonym Anonym

Hej Begge:)

Lærke kunne du evt. sende din mailadresse til mig så, så vi lige kunne snakke lidt sammen:)

Hilsen Sofie (og kaldet Fie:))

Anonym Benjamin

Hej Fie W, er muligvis interesseret 🙂
    Er selv en glad og udadvendt Dreng/Mand på 20 år.
    Du kan skrive til mig på bkj304@gmail.com også kan vi snakke lidt der ..

Mvh Benjamin

Anonym LaerkeT

Nu har jeg sendt den i en besked herinde 🙂

Anonym lisalehtinen

Hej alle. Jeg har egentlig planlagt at rejse rundt i sydamerika selv, men dette lyder interessant, så har du/I nogle ideer allerede til hvor og hvordan? 🙂

Hilsen Lisa

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account