Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3544291
     none

      Hej

      Jeg er en mand på 28 år som søger en rejsepartner, gerne flere, til sommer 2013. Alder, køn, baggrund osv. gør jeg mig ikke i, bare vi har god kemi og samme forventninger, så er jeg sikker på, vi får en indholdsrig tur på alle punkter. Det jeg kan tilbyde er en rejsepartner, der er frisk, positiv, sød, sjov og nem at have med at gøre.

      Jeg forestiller mig en rundtur i Europa med Interrail, som vil strække sig over 1-1,5 måned. Præcis afrejsedato er ikke sat, men jeg tænker ca. 1. august.
      Jeg har været i det meste af Europa men aldrig fordybet mig i landet/byen/naturen, som jeg har besøgt – Det ønsker jeg at gøre, hvorfor jeg er åben for input, hvor turen skal gå hen. Jeg elsker historie og kultur, så jeg vil gerne se de steder, som har en historisk baggrund. Afslapning og adventures indgår også i turen 🙂

      Mht. økonomi: Jeg har selvfølgelig afsat penge til oplevelser/ture/seværdigheder – Det vil være synd at gå glip af, men jeg behøves ikke bo i luksus, da jeg forventer, at vi ikke tilbringer størstedelen af tiden på hostel etc.

      Har ovenstående vakt interesse, så skriv endelig.

      Hvis du har forslag til andre ture (ikke nødvendigvis Interrail), er jeg åben for forslag 🙂

      Håber at høre fra dig/jer 🙂

    Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

    Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

    © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

    Log ind med brugernavn & kodeord

    eller    

    Glemt dine oplysninger?

    Create Account