Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3710015
     Simone

      Hej!
      Jeg søger en (eller flere) rejsepartner/e til en tur til Mellem- og Sydamerika start næste år (januar-fabruar-marts)

      Lige lidt om mig! Jeg er 20 år gammel, og fylder 21 i starten af næste år. Jeg er bosat i Århus, og er igang med mit 2. sabbatår. Jeg har rejst meget i Europa, og derudover er jeg næsten lige kommet hjem fra 6 ugers rejse i Sydøstasien, hvor jeg var i Cambodja, Sri Lanka og på Maldiverne – og jeg kan slet ikke vente med at komme afsted igen! I Asien oplevede jeg regnskov, jungle, vilde dyr, byliv, kultur, strand, afslapning og frivilligt arbejde. Jeg kan derfor både nyde solbadning og snorkling det ene sted, jungle og dyr det andet sted, samt kultur og byliv et tredje sted.

      Jeg vil ikke kalde det krav, men nærmere fordele til hvordan rejsen kunne blive ekstra fed for mig:
      – Køn er ligemeget, men alder må gerne være i 20’erne 🙂
      – Villig til at være med på hele rejsen, fra start til slut.
      – Villig til at planlægge, men selvfølgelig også være spontane.
      – Villig til at få noget ud af dagene, ikke komme for sent i seng og for sent op (dog kan der sagtens være undtagelser engang imellem, men er ikke afsted for druk)
      – Ville opleve mest muligt, på den tid vi er afsted, og møde nye mennesker.
      – Villig til evt. at ses inden rejsen, for at planlægge lidt.

      Jeg håber at der er en/flere derude der kunne være interesseret. I så fald kontakt mig på Facebook: Simone Bisbo, eller mail: simone.bisbo@hotmail.com

    Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

    Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

    © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

    Log ind med brugernavn & kodeord

    eller    

    Glemt dine oplysninger?

    Create Account