This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Stine

Hej alle Backpackere 🙂

Jeg skal endelig på min længe ønskede tur til Thailand (muligvis også Cambodia) i en måned.
    Jeg lander i Bangkok D. 4 september, hvor jeg indtil videre har booket en lejlighed i et par dage. Derefter er der en lille uge uden nogle planer, før jeg tager mod Koh phanang hvor jeg også har booket en bungalow i junglen. De første 2 uger er jeg ledsaget af en rejsepartner, men i Koh phanang tager han hjem og jeg har ikke planlagt noget endnu derefter.

Derfor prøver jeg lykken herinde, for at se om der evt. Skulle være nogle her på siden som også er i Thailand på pågældende tidspunkt og kunne have lyst til at hænge lidt ud og rejse rundt sammen.
    Jeg er også medlem af diverse internationale backpacker sider på Facebook, men jeg synes bestemt at det også kunne være sjovt at følges med en anden dansker 🙂

Hvem er jeg?
    Jeg er en glad, smilende og imødekommende pige på 23 år. Til daglig arbejder jeg som BPA (bruger personlig hjælper), som en del af mine sabbatår. Udover dette læser jeg biologi op på selvstudie.
    Jeg ELSKER at rejse og jeg har besøgt mange steder. For at nævne de seneste: Island, Marokko, Italien, Polen, Irland osv.
    Min sidste lange rejse var i Syd Amerika, og lige siden har jeg drømt om at komme afsted igen.
    Udover gkæden ved at opleve et nyt land, dets kultur (og natur) så elsker jeg at møde nye mennesker!
    Nogle af mine bedste venner, har jeg mødt på mine rejser:-)
    For det meste når jeg rejser bor jeg på hostels, både fordi det er billigt og fordi det er et perfekt sted at møde andre unge rejsende. Jeg håber at du vil være frisk på det samme!:-)

I forhold til hvad jeg har i tankerne omkring Thailand, aktiviteter, steder at besøge osv. Er jeg meget åben for dine forlag. Jeg kan godt lide at være spontan og tage det hele lidt som det kommer. Jeg er både til afslapning på stranden/ hostel/bungalow etc., fest, natur, dykning, oplevelser af mere kulturel karakter og meget andet.
    Det er nok netop det jeg elsker så meget ved backpacker livet, nemlig at man kan tage en dag ad gangen og opleve lidt af det hele.
    Der er ingen krav til at vi skal hænge på hinanden hele tiden, ønsker du at tage andre steder hen eller forsætte alene, er der ingen sure miner.

Hvis det kunne have din interesse, er du meget velkommen til at kontakte mig herinde, så kan vi evt forsætte samtalen via Facebook eller lignende.
    Jeg har ingen krav til om du er mand eller kvinde, hvor du er fra osv. Så længe at du er frisk, glad og klar på nye oplevelser.

Jeg regner med at tage mod Danmark sidst i september

Kh Stine

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account