This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym nice_ricki

Hej Piger!

Jeg er en smilende 19-årig pige, som afslutter HHX nu til sommer (2008).
    Jeg har bestemt mig for, at jeg vil et år til London, for at lære sproget ordenligt. Derfor er min plan, at rejser derover og søge noget arbejde, finde et billigt værelse, og ellers bare få al den erfaring jeg kan!
    Det skal bare siges, at jeg er for genert til at tage turen alene, og søger derfor en kommende veninde, som der kunne tænke sig, at opleve disse ting sammen med mig! Jeg forstillede mig at vi fandt et værelse sammen, så det på den måde også blev billigere!

Jeg håber der og nogle der har det på samme måde, og der kunne tænke sig, at tage turen med med, så ingen af os, står som “Palle alene i verden”.

Jeg er som sagt en glad pige, som spilleder håndbold i min fritid. Derudovearbejder jeg i en kiosk, og kan godt lide et liv, med lidt fart i..

Skriv endelig, hvis det har interesse, og vi evt. kunne mødes og lære hinanden at kende 🙂

Mvh Rikke

Anonym Sandra

Det kunne måske godt fange min interesse. Er dog i tvivl om 1 år måske er lidt for lang tid. Har du evt en mail jeg kan skrive til ?

Anonym Agnes

Hej Rikke, da jeg selv flyttede til London for 2 år siden startede jeg med to uger på det danske hostel “K” (kfuk).. Jeg mødte her to piger som jeg fandt lejlighed sammen med.. Det er et fantastisk sted at starte og jeg vil helt klart anbefale det 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account