This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej,

Jeg har i et stykke tid søgt på frivilligt arbejde i Tanzania. Jeg har været inde at læse på diverse foreslåede hjemmesider her backpackerpanel. Desværre er der udsolgt hos de organisationer, som jeg gerne ville afsted med, så jeg vil høre om der er nogen som kender til steder, hvor man kan arbejde frivilligt -gerne inden for børneområdet og/eller sundhedssektoren. Jeg ønsker at komme afsted fra oktober eller november. Længden af ophold kan være fra 2 mdr til 1 år eller mere -alt efter projektet.

Jeg har en videregående sundhedspædagogisk uddannelse (professionsbachelor i afspændingspædagogik og psykomotorik -også kaldet afspændingspædagog) og er også interesseret hvis nogen kender til steder hvor det er muligt at komme ned og få et “rigtigt” arbejde indenfor det område.

Håber at høre fra nogen.
    Rikke

arbirk2

Hi,
    Hvis du har været så grundig har du sikkert også besøgt Ukerewe Tourist Association’s hjemmeside uta.uwazi.com.
    Jeg har spurgt på Ukerewe og de mener at det ville være en idé at foreslå dig at blive frivillig for den lokale handicaporganisation CHAWATA. Den har tidligere været støttet af MS, men nu får de ingen støtte mere. Arbejdet skulle være at behandle børn med motoriske fødselsdkader og f.eks. skader efter forbrændinger, som der er ange af. Mange kan behandles, men få bliver det. Og derfor ser man så mange fysisk handicappede, som ikke behøvede være det.
    kunne du tænke dig at gå videre med den tanke?
    mvh
    Michael

Anonym Anonym

Lyder spændende. Er der nogle steder jeg kan læse mere om stedet og organisationen? Kan ikke finde det på den anbefalede hjemmeside.
    Rikke

Anonym Anonym

Hej,
    Nej CHAWATA er endnu ikke beskrevet på UTA’s hjemmeside. Men søger du på Google kan du finde mange henvisninger til organisationen. Den er nemlig landsdækkende for hele Tanzania. På Ms’ hjemmeside er der en enkelt henvisning til en frivllig der var aktiv der for et par år siden.
    Der er temmelig mange danskere der har været udsendt af MS til at støtte denne organisation. Du kan muligvis få nogle adresser hos MS.
    Stedet er beskrevet på UTA’s hjemmeside og på http://www.gallu.net og på mwanza-guide.com
    Jeg skal gerne arbejde videre med denne placering, hvis du er interesseret.
    mvh
    Michael

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account