This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Du køber dig et produkt der hedder p-20, det kan fås i matas, dansk supermarked har også netop fpet lov at forhandle det, jeg bruger ikke andet, jeg har lyst hår og blå øjne, med dette på har jeg både kunne være ude i Tyrkiet, Thailand, Vietnam og kan garantere dig det virker 100%

Søren

comeawaywithme

Jeg plejer altid at tage lidt solarium hjemmefra til at lægge en grundfarve. Gør at jeg ikke har lige så let ve at blive forbrændt.

Anonym belle

Køb solcremen dernede. Den type der bliver solgt herhjemme er ikke lavet til tropesolen så du vil alligevel blive hurtigt forbrændt. Desuden er solcreme (lige som alt andet) også billigere der.

Anonym Helene

Prøv også at se denne side:
    http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/uv_idag.htm
    Den viser UV indekset i hele verden og viser på en meget overskuelig måde hvad det betyder og hvordan man skal passe på når UV indekset er så og så højt, også i forhold til hudtype.

Det med at den solcreme som er lavet der er bedre tror jeg på. For det første kommer det an på faktor lige meget hvad, og for det andet: Hvis den solcreme som er lavet i troperne er lavet for solen på netop det sted er den vel også lavet for de som bor på netop det sted (=Mørk hud og lav/ingen brug for beskyttelse) og så er man jo lige langt.

Anonym Helene

Hov, det skulle stå: Det med at solcremen som er lavet der er bedre tror jeg IKKE på. Manglede et vigtigt ord 🙂

Anonym none

Jeg sværger til p20.

Prøv den herhjemme, den er klart god nok til selv den blegeste dansker. se mig..

køb ikke andet..

http://www.riemann.com/content/us5

Anonym jbachs

Er der nogen med meget lys hud der har rejst rundt i thailand, cambodia og vietnam i juli/august, og som kan anbefale hvad faktor solcreme der er nødvendig?
    Planen er at holde sig væk fra solen i de varmeste timer og have let tøj på ved sol op/nedgang pga. myg, men i de resterende timer ville det være rart at kunne have shorts og toppe på uden at bliver brændt.

Anonym jbachs

Det er også sådan lidt at jeg tror min hud måske vil reagerer…kan man købe solcreme med faktor 40+ dernede?

Anonym jbachs

Tak for de mange svar.
    Jeg kender godt p20, men for mig virker det som en alt for lav faktor. Jeg har rødt hår, så ville have svært ved at stole på at 20 ville være nok:-) (Plus at livvagterne er jo generelt meget solbrændte:-) ) Men jeg overvejer det lige.
    Desuden går jeg ud fra at man sagtens kan få solcreme til tourister i Asien, så de burde være gode nok, faktormæssigt.

Ps. lige et kort spm til tøserne, hvad har I gjort mht fondation, pudder, etc? Ladet det blive hjemme? Det er vel ikke til at have på i den varm…

Anonym Mette

Hej, jeg bruger normalt en faktor 20 her i Dk, og jeg blev MEGA rød dernede selvom jeg havde faktor 30 på..! Fik de vildeste blærere på ryggen efter min solskoldning. Jeg er en lys type med dog ikke rødhåret osv, så pas hellere på!

Jeg har en foundation som er en slags compact powder fra Maxfactor, i en guldfarvet æske. Der er faktor i og den er god at duppe sig lidt med så man ikke er totalt shiny i hovedet efter påførslen af solcreme.. Men udover det og så en smule mascara gad jeg ikke gå med andet makeup i den varme.

Rigtigt god tur!!:-)

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account