This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym RDS

Goddag folk!

Jeg planlægger en lille smut til Sydamerika på en 3-4 måneders varighed med udgangspunkt i Tobago og Venezuela. Jeg tager af sted alene fra Danmark, men gad god at møde folk at rejse sammen med dernede.
    Er der nogen der ved om det er let at opstøve ligesindede dernede, eller om man bør betale en formue for en grupperejse fra fx Adventure Heart?

Jeg vil meget gerne ud og prøve ting som fx skydive, riverrafting, mountainbiking, bungyjump, paragliding og lignende – er det let på egen hånd?

På forhånd tak for inputs.

Anonym Tine

Det vrimler ik ligefrem med ligesindede i Venezuela… men hvis du tager på nogle ture i landet skulle der være mulighed for at møde folk fra hele verden. du kan godt lave de fleste ting du gerne vil, men jeg vil råde dig til ikke at rejse helt alene. men vil klart anbefale “los llanos” og junglen (speciel Angel falls). Det er et fantastisk land, jeg har selv været der et år!

Held og lykke.
    vh Tine

Anonym cecilie kiel

Hvornår planlægger du at rejse afsted?
    Jeg vil nemlig gerne afsted maj, juni, juli 2012, og står i samme situation..

skriv evt til cillakiel@hotmail.com

vh Cecilie Kiel

Anonym lisalehtinen

Jeg har selv rejst alene i Sydamerika i 4 måneder – og jeg er pige med lyst hår – det kan man altså sagtens, hvis man blot tænker sig lidt om, hvilket du jo skal alligevel 🙂 Dog var jeg ikke i Venezuela, da alle jeg mødte sagde det var temmelig dyrt, men når du har konkrete aktiviteter, så vil der næsten altid også være andre rejsende! Ellers så kan nabolandet, Colombia, især anbefales. Der er masser af ture, smuk natur og outdoor aktivitetet at lave, og det er umuligt ikke at møde andre (unge) rejsende.

God tur 🙂

Anonym RDS

Det lyder alt sammen godt, på nær prisniveauet og manglen på ligesindede i Venezuela. Jeg er blevet optaget i Servasnetværket og tager tingene derfra. Flybilletten går til Manaus på onsdag og derfra har jeg 3 uger til at få kæmpet mig til Venezuela hvor jeg er med på Adventure Hearts tur. Hvad der sker derefter er ukendt, men Colombia lyder fristende!

Tak for jeres svar 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account