This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym HeidiZ

Hej med jer 🙂
    Min kæreste og jeg var for 2 år siden 3 uger på Bali, hvilket vi virkelig nød. Vi har talt om at tage til Indonesien igen til sommer, men hvor skal vi tage hen? Vi har talt om Lombok kombineret med Gili øerne, men er der nok at tage sig til i 3 uger? Vi vil gerne opleve kultur, smuk natur, dyreliv, snorkling osv. Vi er absolut ikke kun til at ligge ved stranden, der skal også ske noget. Vi har også overvejet Sumatra kombineret med Gili (til badeferie den sidste uges tid).. Men synes jeg har hørt lidt forskelligt om Sumatra? Og hvilken del af øen ville i foretrække at besøge? Vi vil jo gerne undgå (så meget som muligt) alt for meget storby med dertil larmende trafik osv.

Har I andre forslag til Indonesien? Der er selvfølgelig også den indonesiske del af Borneo – det tænker vi også på, men ved ikke om det bliver for dyrt til os (den ene er studerende).

Dejligt at sidde og drømme sig væk her i de kolde og mørke vintermåneder – håber på en masse god respons 🙂

Hilsner fra Heidi

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account