This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym TroelsB

… og eftersom den danske sommer er jævnt uspændende, så kunne jeg godt mig at komme til mere eksotiske egne. Udover en enkelt uge i Singapore for nogen år siden, så har jeg faktisk ingen erfaring med Asien, så derfor søger jeg en rejsepartner til et par uger i Thailand eller lignende her til sommer. Da jeg generelt kommer godt ud af det med alle mennesker, så har jeg ikek rigtig nogen krav til dig som rejserpartner – udover at du er til at snakke med 🙂

Jeg er selv 27 år og har før rejst en del i Australien og New Zealand. Da jeg pt. har fuldtidsarbejde, så kan jeg desværre ikke rejse i flere måneder, men et par uger plejer nu også at kunne gå. Jeg forestilelr mig at rejse engang i juli, men skrive endelig til mig og så kan vi jo snakke videre derfra.

Anonym -xXx-

Hvorfor Thailand til sommer? Hvis du er træt af dansk sommer, så
    glæd dig til monsunen i thailand til sommer – for der regner det.

I stedet kunne du tage små 1500 km mere sydpå, syd for ækvator til Indonesien, der har de højsæson i juli – sep.

Blot et forslag hvis det er sol du leder efter.

Anonym Anonym

@ Quest – grunden til at jeg tænker Thailand er hovedsagligt fordi jeg aldrig har været der, mens stort set alle jeg kender har prøvet det og anbeflaer det kraftigt. Jeg ved godt at der er en chance for at løbe ind i en monsum regn, men umiddelbart er det en chance jeg er villig til at tage :-). Kort og godt, så er det ikke fordi det er sol jeg leder efter, det er at opleve Thailand.

@Team-Tokyo
    – Jeg har desværre kun ca. 2 uger at gøre godt med pga. arbejde, så jeg kan desværre ikek være væk et helt måned.

Team-Tokyo

heysa..
    jeg er en kvinde på 18 år der gerne vil med ud at rejse men skal være tilbage i danmark, til august så regner med af rejse sidst i juni til slutning af juli..
    du må lige skrive en besked vis du vil havde mig på slæp eller vil høre mere 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account