This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Paetau

Hej!
    vi er et par der har planlagt en ‘rundtur’ i Kina i jun/jul måned. indtil videre er planen:

* Beijing (6 dage)
    * Lanzhou (6 dage)
    * Xi’an (5 dage)
    * rejse mellem Xi’an og Chengdu (4 dage)
    * Chengdu (4 dage)
    * Chingqong (5 dage)
    * Krydstogt til Shanghai (6 dage)
    * Shanghai (3 dage)

Det er en masse land som vi skal pløje gennem, problemet er at vi ikke er helt klar over hvad man kan se/opleve i de store byer. Vi ved at der er en masse smukt landskab mellem Xi’an og Chengdu og ville meget gerne se noget af det også – men ved ikke helt hvad vi skal gå efter?

spørgsmålet er om det er ‘for stor en mundfuld’ og om der vil være nok variation i/omkring byerne til det kan betale sig at besøge dem alle?
    Vi skal i alt være af sted i 6 uger.

Det var en masse spørgsmål, men vi håber at der er nogle der kan svare på bare noget af det.
    – på forhånd mange tak

Team-Tokyo

vil i havde noget i mod enu en deltager ?

Anonym Anonym

Hej.
    min kæreste og jeg skal selv rejse i Kina til sommer 5 uger. Vi har stort set planlagt det samme som jer bortset fra Lanzhou. Vi skal være lidt korter tid i de store byer på nær Shanghai hvor vi bruger 5 dage da der er verdens udstilling, det vil vi anbefale til jer også.

Vi har kigget på jiuzhaigou nationalpark det ligger mellem Xi’an og Chengdu eller også Wulingyuan som ligger lidt syd for 3 gorges dam . Vi vil gå efter at se mere land og landsby end de store byer.

Da vi ikke har været der endnu kan vi ikke helt sige om stederne er værd at se

Anonym Gitte

Hej.
    min kæreste og jeg skal selv rejse i Kina til sommer 5 uger. Vi har stort set planlagt det samme som jer bortset fra Lanzhou. Vi skal være lidt korter tid i de store byer på nær Shanghai hvor vi bruger 5 dage da der er verdens udstilling, det vil vi anbefale til jer også.

Vi har kigget på jiuzhaigou nationalpark det ligger mellem Xi’an og Chengdu eller også Wulingyuan som ligger lidt syd for 3 gorges dam . Vi vil gå efter at se mere land og landsby end de store byer.

Da vi ikke har været der endnu kan vi ikke helt sige om stederne er værd at se

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account