This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym balshoej

Hej

Vi er to tøser der rejser afsted til Østasien til april. Vi skal starte i Nepal hvor vi skal ud og vandre i bjergene bla. til Everest basecamp, og så ville jeg høre om nogen havde erfaringer med om det er en god ide at vælge sovepose?Eller lagenpose. Det kan jo godt blive lidt koldt om natten, men er det noget der kan ordnes med uldundertøj? 🙂

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej piger.

Helt klar soveposer. jeg har selv trekket rundt i nepal og det bliver koldt om natten.
    Jeg leje alt mit udstyr i nepal også sovepose, det er billige at leje og så er i fri for at rejse rundt med alt for meget udstyr. når i skal vider rundt i östen. jeg trekket anapurna trek, som var kanon, held og lykke i for en stor oplevelse, lars

Anonym Mie

Hej med jer.
    Jeg har selv været på everest base camp. Og det er altså MEGET koldt. Så lej jeres udstyr når i er i Nepal. Sovepose og dynejkker.

God tur.

Anonym Lisbeth Friis

Hej Piger!

Prøv evt. at tjekke hvilket udstyr f.eks. Kipling anbefaler til trekking til Everes Basecamp. Der er forholdsvist varmt i april, men i bjergene bliver det koldt jo højere I kommer. Meget udstyr kan lejes til fornuftige penge i Kathmandu.

I har forhåbentligt tænkt jer, at tage en guide og en porter med i bjergene? Jeg kan anbefale et lokalt bureau som hedder Nepal Azimuth Treks.

I er velkomne til at smide en besked til mig her, hvis I vil høre mere om det eller sættes i kontakt med ejeren Kal Bahadur Tamang, som er en god ven af mig.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account