This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mariemoeller90

Nogen der ved, om jeg kommer til at få brug for en sovepose i disse tre lande? Jeg rejser som backpacker, skal bo på hostels, bruge bus som primære transportmiddel og skal på de “almindelige” ture: jungle/pampas tur, jeeptur i Uyoni, trek til Machu Picchu osv..

Anonym Claus

På hostels vil der være tæpper eller et lagen. De få gange, hvor du skulle få brug for en sovepose, kan du leje en af rejsebureauet. Det er ikke det værd at slæbe rundt med for megen bagage.

mvh
    Claus

Anonym mariemoeller90

Jeg har fået indtrykket af, at du kender en del til det sydamerikanske! Har du nogen erfaring med jul i Ecuador? Er det værd at tage med som en oplevelse?

Anonym Claus

Jeg har holdt jul i Sydamerika, men ikke i Ecuador.

Jeg synes, det er fedt at have mulighed for at holde jul i et tropisk land. Så det, synes jeg, du skulle tage med.

Det foregår jo den 25. december, gaderne vil være pyntet op med julemænd, måske vil der også foregå happenings omkring. Men ellers er julen jo en familiefest.

Det behøver dog på ingen måder at betyde, at du ikke kan have en fantastisk dag/aften alligevel. Men jeg ville nok søge ud mod kysten, søge efter en eller anden julefest på lonelyplanet.com/thornthree. Måske sætte en seddel op på hostels, spørge turistinformationen

Det bliver helt sikkert en dag, du vil huske tilbage på, hvadenten det blev en succes eller ej. At sidde i Ecuador en juleaften med lokale og diverse backpackere,
    det er dog de færreste danskere forundt.
    Så tag den oplevelse med.

mvh
    Claus

Anonym Maria

Vil bare lige tilføje, at jeg var meget glad for min egen sovepose på både Uyuni og Machu Picchu tur… De soveposer, som nogle gæster havde lejet gennem rejsebureauet var virkelig tamme… Nu er jeg også kuldskær, men specielt Machu Picchu synes jeg var en kold oplevelse om natten!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account