This topic is empty.

• Forfatter
     Anne Hebo

Jeg vil sige at det er fjollet at tage en med 🙂 Der er dyner og puder på alle hostels, og ellers kan man betale et minimalt beløb for det. I Australien er det gratis.

Anonym Pernille23

Hej
    Jeg tager på backpackertur lige om lidt og skal forbi Borneo, Australien,´Fiji og USA.
    Min veninde mener bestemt at det er nødvendigt med en sovepose, men er det virkelig det hvis jeg har silkelagen-betræk til både hovedpude og dyner? Har nemlig læst at det på hostels er dyne- og hovedpudebetræk som man skal betale ekstra for?
    Så tror I det er nødvendigt og hvad er jeres egne erfaringer med det?

Anonym gæst

Jeg vil helt klart anbefale at tage en alm sovepose med. var de samme steder som jer og jeg havde selv både en lagenpose og en alm sovepose med, og jeg fik brugt begge dele rigtig meget. Nogle hostels må man ikke selv bruge sin lagenpose/sovepose, og der er hygiejnen også god nok til at man kan ligge i deres lagener, men nogle hostel er ikke de lækreste og der er det rart med sin egen sovepose og lagenpose, så man undgår bedbugs-bid. jeg vil helt klart anbefale begge dele!!!!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account