Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3508455
     mors-pigerne

      hejsa!

      er det smart at have en sovepose med når man rejser rundt, eller kan man sagtens undvære sådan en?

      kram

      #3508465
       Anonym

        Hej piger

        I kan sagtens undvære en sovepose i Asien, men nu om dage kan man få soveposer der ikke fylder mere end en rulle toiletpapir, og man kan jo komme ud for situationer, hvor den er vældig rar at have.. men altså absolut ikke en nødvendighed..

        #3508509
         Carina

          Hej

          Vi har lige rejst i Malaysia i sommers i halvanden måned, og vi havde kun brug for vorres medbragte lagenposer når vi var ude i junglen, ellers er der vattæpper el. lign på alle hostels. Ud over det er det for det meste for varmt at sove med noget som helst, men det er nu meget betryggende :0)
          God tur
          Hilsen

          #3508477
           Kenneth Karl Nielsen

            Hej Tina & Charlotte

            I kan se klimatabeller ved at klikke her.

            Jeg har altid en lagenpose med – af og til kommer man til steder, hvor lagenerne ikke ser så lækre ud.

            Silkesoveposer kan købes billigt i Bangkok – Jeg ved ikke om de fås i Kina.

            Mvh

            Kenneth
            Backpacker Planet

            #3508577
             Emil Holland

              Hej,

              Nu kan jeg ikke lige se hvor præcist I skal hen, men er selv lige kommet hjem fra Mongoliet, Kina, Nepal og Thailand. For Thailand har de andre helt ret, men var glad for min sovepose i de tre andre lande, så det kommer an på hvor i skal hen…

              God tur!

              #3508581
               mors-pigerne

                Vi påtænker at starte i sydkina, og så ellers til vietnam, thailand, singapore, indonesien og australien.

                men hvad er en lagen pose egentlig? Er det noget som er beregnet til at have uden over en sovepose, men som folk bare bruger alene på rundrejse.
                Er der nogen specielle lagenposer som kan anbefales?

                Hilsen Tina og Charlotte 😉

                #3508588
                 Anonym

                  Hej Tine og Charlotte

                  En lagenpose er et lagen der er lavet til en pose i samme form som en sovepose. Eller måske ligner det mere et stort dynebetræk. Man kan bruge det alene eller nede i en sovepose. Det sidste har to fordele at det varmer og beskytter soveposen. De bruges ikke udenpå soveposen. De kan fåes i mange matrialer eller man kan sy dem selv. Kan fås i f. eks bomuld eller silke. Tænk på hvor hurtig de tøre ved vask.

                  Venlig hilsen og god tur

                  Flyvholm

                Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

                Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                Log ind med brugernavn & kodeord

                eller    

                Glemt dine oplysninger?

                Create Account