This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym pernillevt

Hej!
    Min veninde og jeg rejser til Asien her om nogle uger. Vi skal rejse rundt i Nordindien, Thailand, Cambodia og Vietnam. Vi er efterhånden ved at have tingene klar, men er i tvivl om vi skal have sovepose og/eller lagenpose med?? Håber der er nogen der vil hjælpe og dele ud med jeres erfaringer:-)
    Pernille.

Anonym Ehm91

I Vietnam er det ikke nødvendigt. Hotellerne er helt vildt billige og der er opredte senge 😉
    De andre lande ved jeg desværre ikke.

Anonym pernillevt

Okay. Tak for svar 🙂

Anonym Tine

Jeg har lige rejst et halvt år – to måneder i Asien, Thailand, Cambodia og Malaysia og havde hverken brug for sove- eller lagenpose. Hvis I bare tjekker sengene igennem for blodpletter (tegn på bedbugs) skulle I være sikre nok. Ved dog ikke hvordan det ser ud i Indien ellers kan man købe billige lagenposer i Asien 🙂

Anonym Annika8D

Jeg er i Asien pt. og har rejst rundt i Thailand, Laos, Cambodia og nu Bali. Jeg har en sovepose med, og den bliver omtalt som min bedste ven. Jeg har brugt den rigtig meget. Baade paa steder hvor sengetoejet ikke har vaeret helt laekkert, men mest af alt paa lange busture (dem har der vaeret mange af), hvor det kan blive rigtig koldt i bussen. Mange mennesker har virkelig misundet mig min sovepose og endda ogsaa laant den. Jeg ville uden tvivl tage den med!

Anonym Thaysen

Har rejst i både Indien og Thailand, og har aldrig haft brug for en sovepose.. Hvis jeg var dig ville jeg lade den blive hjemme, så slipper du for at slæbe rundt på den, hvis du så undervejs finder ud af du gerne vil have en, så køb den undervejs, som alt andet derovre koster en lagenpose/sovepose intet i forhold til herhjemme..

Anonym pernillevt

Tak for alle svarene! Overvejer helt klart lagenposen, for så kan man altid få lov til at ligge i sit eget. Hvis i siger de er billige derovre, kan det jo være man bare skal købe det når man kommer frem!! 🙂

Anonym Louise B

Jeg har også rejst i asien flere gange og har ikke haft brug for en sovepose. En lagenpose fylder derimod ikke meget og kan være meget rar at have med, da der kan være steder hvor der ikke er et lagen til at sove med eller hvor det er et ubehageligt materiale. En enkelt gang havde jeg brug for en sovepose da vi var ude at trekke, men der var der mulighed for at låne soveposer og igen var det derfor rart at have en lagenpose med, som man kunne bruge nede i soveposen. Da en lagenpose ikke fylder meget, vil jeg anbefale jer at det er det i tager med…og skulle i mod forventning stå og have brug for en sovepose er det jo altid muligt at købe en dernede.

Håber I får en skøn tur 🙂

Anonym Anne

Hej, har været i Cambodia, Thailand og Indien, og har haft silkesovepose/lagenpose med hver gang. Det var dog mest i Indien, at jeg virkelig havde brug for den. Rigtig mange af de steder jeg sov, var der ikke noget lagen at sove med, og der er mange bedbugs i Indien. I Nordindien kan det blive ret koldt, så jeg ville tjekke vejret på det tidspunkt I er der. Jeg fik syet en ekstra i Indien, og det kostede omkring 40 kr. Så det er billigt og nemt, og det fylder ikke særlig meget.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account