This topic is empty.

• Forfatter
     G.M.

Hej!
    Er der nogen der har lyst til at lave frivilligt arbejde på Bali – entent socialt eller indenfor miljø? Jeg vil selv være dernede og kan derfor sørge for at alt er i orden. Det er en fantastisk mulighed for at opleve øen udenfor masseturismen – opleve en kultur der sætter sig fast for livet

Anonym Helle og Mette

Hej.
    Vi er to piger der gerne vil arbejde på et børnehjem, hvor der er små børn. Er det noget du ved noget om…?

Anonym Line

Hej,

Har set dit oplæg på backpacker planet ov vil høre dig hvilken type frivilligt arbejde der er tale om. Min kæreste og jeg har rejst i Indonesien mange gange, og jeg har bl.a. arbejdet som divemaster på Gili. Vi er nu ved at FORSØGE om vi kan holde nogle måneders orlov fra vores arbejde og i den forbindelse vil vi gerne lave noget frivilligt arbejde.
    Jeg er socialrådgiver og min kæreste er maler.
    Lad os høre lidt mere om dit “projekt” og rammerne omrking det
    TUe og Line

G.M.

Arbejdet på Bali er ude i en lille landsby kaldet Jegu. Her vil det være muligt at arbejde med undervisning, lege med børnene i den lokale børnehave, arbejde med HIV/ AIDS oplysning og miljø/ forurening. Det er også muligt at tage del i det lokale landbrug, både med udvikling og det deciderede arbejde i rismarkerne. Under opholdet vil i også blive godt introduceret til den balinesiske kultur via workshops og ekskursioner. Jeg rejser dertil snart og vil derfor være på stedet indtil marts i hvert fald. Her kan jeg sikre mig at alt er i orden og alle er tilfredse.
    Hvis i vil vide mere, så prøv at gå in på Global Contact, Mellemfolkeligt Samvirkes rejseprogram http://www.globalcontact.dk og læs mere her. Det er igennem dem jeg arrangerer opholdene. Her kan i også maile til mig direkte. Glæder mig til at høre fra jer.

Anonym Nanna Larsen

Hej G.M.
    Jeg kan se at det er ved at være længe siden at du har oprettet dit indlæg.
    Jeg er pædagogstuderende og skal til januar 2011 i min sidste praktik på seks mdr.
    Jeg er meget interesseret i at komme til Bali og opleve kulturen og se en anden side af det pædagogiske fag!
    Håber at høre fra dig.
    Mvh. Nanna Larsen
    nannabirchlarsen@hotmail.com

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account