This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Jeg har de seneste dage modtaget en mail fra Backerplanet, om at der igen er kommet et nyt indlaeg i Rejsesnak – vedr. arbejde i Norge!
    ( https://www.backpackerplanet.dk/cafe/forum/index.asp?page=204&intForumID=20&intThreadID=12843 )

Men hver gang jeg aabner linket ser jeg blot at de nyeste indlaeg er SPAM!

Er Backpackerplanet allerede klar over dette problem ellers har jeg herved gjort opmaerksom paa det og haaber derved, at man kan fjerne det?!

Med venlig hilsen
    Den Rejselystne alias Rasmus Pedersen

Fighter_88

Jeg har også prøvet at få kontakt i admins men da de vist ikke besøger siden, er det pænt svært

Anonym admin

Hej

Vi bruge næsten alle timer i døgnet på at få løst problemet. Desværre er det en robot der står og ligger teksterne ind så de er lidt svære at kæmpe imod.

Mvh

Admin

Anonym admin

Hej

Indtil vi finder en mere permanent løsning på problemet, vil vi meget gerne at i gør os opmærksomme på hvor i ser spam. VI vil forsøge at slette spam så godt som muligt.

MVH
    Peter Terp

Anonym tanjahnielsen

Hejsa.. jeg har også dette problem med spam og det er så mega træls.. jeg får hele tiden en mail om at der er et nyt indlæg på backpacker siden om visum til kenyan og tanzania også når jeg går derind så er der bare en masse tegn m.m ….
    der er sket 4-5 gange nu..
    Hilsen Tanjahnielsen..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account