Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3525576
     Mettelel

      Hej med jer,
      I forlængelse af en længere ferie, skal jeg være en uge i Malaga, og skulle derfor have fat en enkeltbillet fra Malaga til Billund. På det tidspunkt hvor jeg ville bestille billetten var den dog rigtig dyr derfra, men jeg fandt en langt billigere en fra Alicante. Rigtig snedigt tænkte jeg. Og det har så vist sig nu at være knap så snedigt. Det ser nemlig super besværligt ud at komme fra Malaga til Alicante… Kan det virkelig passe at man skal helt til Cordoba eller Madrid for at finde et nogenlunde direkte tog til Alicante? Det ser bare helt skørt ud… Håber der er nogle der har gode ideer?????
      Mvh. Mette

      #3525577
       PelleG

        Hmmm ud fra jeg husker er det vist rigtigt nok, at det er noget hø at komme med tog fra Malaga til Alicante. Generelt er tog fra Malaga lettest hvis man skal i retning af Cordoba el Madrid (men til de destinationer er de i øvrigt glimrende)

        Men, men, men – nu er tog jo altså absolut ikke eneste mulighed. For der går 4-5 daglige busser fra Málaga til Alicante. turen tager en 7-8 timer.

        Læs mere på: http://www.estabus.emtsam.es/
        (man kan vælge engelsk, hvis dit spanske ikke er tip-top

        Kvaliteten er ok – lidt som danske indenrigsbusser. Det er typisk billigere end toget, og de er pålidelige.

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account