This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym line5151

Hej

Jeg vil rigtig gerne en måned eller to til syd/mellemamerika for at lære spansk. Er der nogle der kender til en god skole/projekt, hvor der også er mulighed for at møde andre unge og evt. arbejde frivilligt.

Anonym Anonym

Prøv at se http://www.sevillantigua.com. Den ligger i Guatemala, hvor mange tager på sprogskole. Den virker rigtig god – tilbyder mange aktiviteter og socialt liv udover undervisningen og der er også mulighed for frivilligt arbejde. Min veninde og jeg regner med at tage en måneds tid der i februar/marts.

Anonym Jeanette

EXIS.dk

Jeg har selv planer om at rejse med dem til februar 😀

Anonym Lineine

Den gruppe der hedder Bangs sprogrejser. Dem skal jeg rejse med til april. Det er billigt, og man er altid sikker på at der er andre unge der nede. det er en sprogskole hvor man har muilighed for at arbejde frivvligt bagefter skoletiden.
    Jeg glæder mig i hvert til at rejse med dem, og har kun hørt godt om dem 🙂

Anonym Anonym

Prøv at undersøge Bundgarard rejser nærmere!. Jeg overvejer at tage med dem til Guatemala i 1-2 måneder til februar. Har endnu ikke besluttet mig, men synes at det virker som en god organisation, hvor man heller ikke betaler overpris 🙂

Anonym Lumme

Jeg er pt. i Sucre i Bolivia og har 4 ugers spanskundervisning. Jeg er tilknyttet Academia Latinoamericana de espanol.

Jeg er startet helt fra scratch og de har vaeret rigtig gode til at undervise helt fra bunden af. Det er unge engagerede laerer der er paa skolen som man ogsaa ser i weekenderne paa de forskellige barer. Onsdag og torsdag er der faelles gratis aktiviter saa som Boliviansk volleyball og salsaundervisning. Faktisk rigtigt morsomt og en god maade at moede andre medstuderende paa.

Laererne er ogsaa gode til at give en indsigt i kulturen i Sucre og er behjaelpelige med den offentlige transport etc.

Skolen har ogsaa afdelinger i Cusco og Quito men dem vil jeg ikke udtale mig om da jeg ikke har vaeret der.

Tror faktisk ogsaa skolen er omtalt i Lonelyplanet

Anonym Dennis Larsen

Hej Line
    Jeg var selv 2 måneder i Guatemala i sommers, for at lære spansk og arbejde frivilligt.
    Jeg har en god kammerat der arbejder på en spanskskole, der også kan arrangere frivilligt arbejde, osv. De kan både gøre det i Antigua, Xela og Mexico.
    Jeg vil dog stærkt anbefale dig at tage til Xela, da Antigua kan være en smule “turistet”. Desuden er dialekten i Xela meget nem at forstå, hvilket gør at man har lidt nemmere ved at falde i snak med de lokale.

Hvis du mangler hjælp eller kontakter skal du være velkommen til at skrive til mig på dennislarsen@mail.com

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account