Hej!
Jeg er en pige på 22, der denne sommer drager til det store Sydamerika, nærmere bestemt Ecuador, for at lære spansk & lave noget frivilligt arbejde. Det kan jeg se at der er en del, der har erfaringer med, så nu håber jeg der er nogen der kan dele deres erfaringer omkring følgende:
Jeg rejser udenom en organisation og har fået kontakt til den sprogskole, jeg regner med at vælge. Men jeg kan ikke finde ud af om jeg skal vælge ene-undervisning eller hold-undervisning?? Ene-undervisning er jo lidt dyrere, men måske også det, man får mest ud af rent sprogmæssigt? Men kan det ikke også være lang tid at tilbringe bare i selskab med sin lærer? Umiddelbart lyder det jo lidt hyggeligere med hold-undervisning, og når holdene max er på 4 elever, skulle der vel også være god plads til hver enkelt?
Hvor mange ugers sprogkursus er anbefalelsesværdigt, hvis man nu tager udgangspunkt i sådan en som mig, der kun kan det helt grundlæggende?
Er der til sidst nogen, der tilfældigvis har erfaringer med skolen Academia Lationoamericana de Español og deres projekter?
Håber der er nogen, der kan hjælpe!
Hilsen Anne-Sophie