This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym 0607

Hej Forum!

Vi studerer på Multimediedesigneruddannelsen i København, hvor vi er i gang med et eksamensprojekt i form af et internationalt backpacker site.
    Til det skal vi bruge Jeres erfaringer og meninger til at afdække målgruppens omfang og krav.
    Det ville derfor glæde os hvis I vil udfylde et spørgeskema for os, som I finder på adressen:

http://0607.mudweb.dk/survey.php

Det skal understreges at I meget gerne må fortælle alle I kender som har været ude at rejse om vores undersøgelse.
    Undersøgelsen slutter d. 20. Juni 2004

Hvis I mener at I har noget viden og erfaring som kunne hjælpe os, så svar endelig på dette indlæg.

På forhånd mange tak for hjælpen
    Nicolaj, Mads, Jørn og Jakob
    Gruppe 0607 – semF03 – Multimediedesigneruddannelsen i København

Anonym Flemming

Jeg kan ikke komme ind på jeres side!!

MVH

Anonym 0607

Prøv igen. Skolen har spist os af med nogle billige servere, som har det med at stå af i ny og næ.

Den Rejselystne

Hvornaar skal i bruge resultaterne, senest? For jeg vil gerne besvare spoergsmaalene, men kan se det mest omhandler rejser man har vaeret paa, og jeg er ude at rejse lige pt! Ved ikke helt hvornaar jeg kommer til DK igen, men har vaeret afsted siden d. 20.april!

Med venlig hilsen
    Den Rejselystne

Anonym 0607

Du er velkommen til at besvare nu – i forhold til din sidste rejse.
    hvis det er første gang du er ude, kan godt “lade som om” at dette er din seneste rejse. Det er trods alt kun en skoleopgave, så hvis det bare er realistisk kan vi sagtens bruge din besvarelse.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account