This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej.
    Kunne godt tænke mig at rejse jorden rundt om et par år, for skal lige have sparet nok sammen.
    Så har et par spørgsmål til hvad jeg skal regne med at mit budget vil blive på, hvilke ruter der er best at rejse, hvor lang tid skal jeg ca. bruge på hvert land, osv.

Jeg kunne godt tænke mig at starte i Canada også købe en autocamper der, sammen med en 2-3 stykker mere. Rejse rundt i Canada også besøge samtlige stater i USA, minus Alaska.
    Efter USA kunne jeg godt tænke mig at rejse rundt i Bermuda og Caribien.
    Fra Caribien vil jeg starte i Mexico også rejse ned igennem Mellemamerica og videre til sydamerica, og besøge alle landene der.

Ved ik hvor jeg vil hen efter Sydamerica men har tænkt på at evt. tag til Afrika? Besøge en del lande der.

Tror jeg vil springe mellemøsten over, pånær lige egypten.

Videre fra Afrika til Indien.
    Fra Indien vil jeg gerne rejse videre til bangladesh, Burma, ned gennem Burma, og ind i Thailand, rejse op igennem Thailand også der fra ind i Laos ned til Cambodia, og der fra ind i Vietnam og tag den hele vejen op.

Flyve fra Hanoi i Vietnam til Bangkok i Thailand, også rejse ned gennem sydthailand ind i Malaysia og Singapore. Flyve der fra til Borneo. Videre der fra til Indonesien, rejse gennem indonesien ned til øst timor. Videre der fra til Australien og New Zealand og der efter Fiji.

Fra Fiji vil jeg gerne til Filipinerne, videre der fra til Taiwan, Japan, sydkorea og nordkorea.
    Evt. flyve fra nordkorea til hongkong, og rejse gennem Kina til jeg er i Beijing, og rejse der fra med Den Transsiberiske Jernbane til Moskva. også hjem…??

Regner med at det vil komme til at tag 3-4 år..
    Eller er det for lidt ? og måske dele den op i flere omgange.

Anonym Dennisbager

Det var noget af en længere tur. Den vil i hvert fald tage 3-4 år.

Vi er afsted i 2 år og har kun nået Thailand, Malaysia, Singapore, Australien, New Zealand, Tonga, Ecuador, Peru og er nu i Bolivia (efter at have rejst i knap 1,5år).

Vi rejser som en familie på 5 og kan sagtens leve for under 200kr om dagen i mange lande. Men kan også sagtens bruge mere. Plus alle flybilletterne

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account