Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3536405 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     backpacker :-)

hejsa folkens! er der nogen herinde som ved noget mht. hvor mange gange man skal have henholdsvis twinrixvaccine og japansk hjernehindebetændelse? jeg har fået begge vacciner 2 gange i sommeren 2008 – og nu siger min læge at jeg skal have begge vacciner engang til? jeg skal være i henholdsvis: thailand,laos,singapore,malaysia,indonesien,australien,newzealand og fiji.. hvad siger i ?

Claus

Drop japansk hjernehindebetændelse, men du skulle have været revaccineret med Twinrix 6 mdr efter din seneste rejse for at kunne opnå den fulde effekt.

læs her:http://www.rejsedoktor.dk/reminder/user.php.

mvh
        Claus

backpacker :-)

snavs ossr 🙁 ew! nå, men hvorfor mener du at man kan droppe japansk hjernehinde? vil jeg nemlig sindsygt gerne droppe men har læst om den og man bliver jo skør i skallen af det hvis man får det, står det

Claus

Risikoen eller sandsynligheden for at få japansk hjernehindebetændelse er meget lille. Jeg har aldrig hørt om nogen, der har fået den.
            Der vil altid være en risiko, men når den er så lille, mener jeg godt man kan undlade den.
            Der er jo også en risiko for at man kan få malaria, selvom man har taget sine forholdsregler, eller at flyet dratter ned.
            Man kan ikke sikre sig 100 % mod alle problemer.

mvh
            Claus

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account