This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym backpacker :-)

hejsa folkens! er der nogen herinde som ved noget mht. hvor mange gange man skal have henholdsvis twinrixvaccine og japansk hjernehindebetændelse? jeg har fået begge vacciner 2 gange i sommeren 2008 – og nu siger min læge at jeg skal have begge vacciner engang til? jeg skal være i henholdsvis: thailand,laos,singapore,malaysia,indonesien,australien,newzealand og fiji.. hvad siger i ?

Anonym Claus

Drop japansk hjernehindebetændelse, men du skulle have været revaccineret med Twinrix 6 mdr efter din seneste rejse for at kunne opnå den fulde effekt.

læs her:http://www.rejsedoktor.dk/reminder/user.php.

mvh
    Claus

Anonym backpacker :-)

snavs ossr 🙁 ew! nå, men hvorfor mener du at man kan droppe japansk hjernehinde? vil jeg nemlig sindsygt gerne droppe men har læst om den og man bliver jo skør i skallen af det hvis man får det, står det

Anonym Claus

Risikoen eller sandsynligheden for at få japansk hjernehindebetændelse er meget lille. Jeg har aldrig hørt om nogen, der har fået den.
    Der vil altid være en risiko, men når den er så lille, mener jeg godt man kan undlade den.
    Der er jo også en risiko for at man kan få malaria, selvom man har taget sine forholdsregler, eller at flyet dratter ned.
    Man kan ikke sikre sig 100 % mod alle problemer.

mvh
    Claus

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account