This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lassewang1990

hej…

en ven og jeg smutter til Bankok, her den 26/2 2013. Intet er planlagt udover at vi skal flyve hjem igen 5 mdr. senere fra beijing, i kina.
    vi skal besøge tahiland – laos – vietnam -filippinerne – japan – kina.

jeg har læst at det er vigtigt at have US dollers med.
    til hvad? og hvor mange?

hvis nogle af jer, har prøvet noget rigtigt fedt i Bankok, som kan anbefales, kunne det være fedt at høre om??

Anonym Anonym

600.000 til at lave små papirsflyvere med.

Anonym Hovgaard

I forhold til dit spørgsmål om US dollers tænker jeg, at I skal tage dem med som sikkerhed, hvis I skulle få stjålet jeres visa kort. Så I kan have lidt kontanter liggende i f.eks jeres backpack.. Men der er meget forskelligt, hvordan folk selv foretrækker at gøre det. Jeg har altid omkring 100 US dollers med i kontanter som “en ekstra sikkerhed”. Så er det også ofte man skal betale visa med US dollers.

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hej drenge.
    I for en herre tur og en fed oplevelse, Mit råd,drop jers flybillet hjem til DK fra kina, rejs med den transirbieske jern bane hjem så slutter i af med stil i rusland og flyver hjem derfra,Her har i en hjemmeside seat 61.com lykke til,altid godt og have lidt us med,hvis uheldt er ude,husk igennem kina mongoliet rusland,herre tur,lars

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account