This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Christina321

Hei 🙂

Jeg rejser til Asien (Thailand, Laos, Vietnam og Cambodja) til februar. Da jeg skal rejse alene og være afsted i tre måneder, planlægger jeg at hoppe på et par arrangerede grupperejser.
    Jeg regner med at finde en gruppetur gennem henholdsvis Laos og Cambodja på en uges tid i hvert land. Jeg har bl.a. kigget på nogen hos etc og GAP.

Men jeg er i tvivl om, jeg skal bestille disse rejser, inden jeg rejser afsted eller vente til jeg er ankommet? Hvor meget skal man planlægge på forhånd?
    Og er der nogen, som kender nogen bureauer, der arrangerer nogle gode turer?

På forhånd tak for hjælpen!
    Christina

Anonym Claus

Hvis du er sikker på, at du vil hoppe på GAP´s ture, så ville jeg tage kontakt til dem allerede nu.

Men da du har 3 mdr, har du rigeligt med tid til at finde et bureau derude, der vil tage dig med på nogle ture.

Der er masser af turister, så du behøver ikke at være bange for at være den eneste, der gerne vil ud at se noget.

Tag afsted, og se hvad der sker derude.

Mvh

Claus

Anonym ChellBabs

Du kan godt have styr på hvilke ture du gerne vil på hjemmefra og så vente med at booke dem til du er landet 🙂 det er altid en god måde at spare penge på 🙂 god tur!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account