This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Joachim

Hej alle backpackere!

Min kammerart og jeg tager den 26. december til Sao Paulo i Brasilien. Vi har allerede købt flybillet fra Hamburg til Sao Paulo d. 26. december 2017. Vi er også allerede igang med forberedelserne mht. vaccination og ønskede destinationer. Vi skal rejse i 6 måneder i alt og starter i Sao Paulo hvor vi skal være i 6 dage og derfor også fejre nytår der. Derefter rykker vi Argentina, Chile, Peru og til slut Columbia og denne tur har vi beregnet 3 måneder til. Derefter vil vi flyve fra Bogota eller Medellín til Bangkok, og fortsætte 3 måneder i det sydøstasiatiske paradis. Vores plan er at det hele skal baseres på spontanitet og vi ved derfor hvor præcist og hvornår præcist vi forlader sydamerika osv.
    Jeg har nogle grundlæggende spørgsmål vedrørende denne spontane måde at rejse på.
    Det første spørgsmål er om vi får problemer vedrørende visum i de pågældende lande. Vi kan jo teoretisk ikke bevise at vi ikke tilbringer mere end 90 dage i fx. Brasilien da vi ikke har nogen billet væk fra sydamerika til at starte på. Vil også gerne høre om vi får problemer med at komme ind i Thailand når vi ikke har en retur billet tilbage til Danmark.

Håber nogle måske har prøvet samme spontane backpacking rejse og kan komme med gode råd, og hvis i har brug for uddybelse, må i endelig spørge!

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account