This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MichelleØH

Halløjsa derude:)

Nu er jeg så småt gået igang med at kigge efter en taske. Var inde i eventyr sport idag, og lad mig sige at ikke lige fik den hjælp jeg ledte efter, gutten som hjalp mig havde kun været ude og vandre i det norskefjeld med kogegrej…

Derfor har jeg stadig nogle spørgsmål:)

Jeg regner med at skal være væk i ca 5-6 måneder:) Sydøstasien er destinationen plus Japan.

Jeg har fået afvide i en anden butik for lang tid siden at en 65 liters er en fin størrelse til sådan en tur. Jeg skal jo nok ud og trekke , men der slæber jeg jo ikke den med, men en daypack. 🙂

Er 65 liters fin nok?
    Hvad er godt med mht lommer , åbninger osv?
    Er så bange for at jeg finde en som kommer til at gnave mig på hoften. ;/
    andet jeg burde overveje inde jeg køber en taske?

På forhånd tak for hjælpen:)
    Michelle

Anonym MichelleØH

Beklager utrolig mange gange at jeg er kommet til at trykke lidt for hurtigt for at få den til at oploaded indlægget.

Jeg har fundet en taske , Deuter Aircontact 60 + 10 SL Rucksack nogle som kender til den?

Kan 60 liter gå istedet for 65?:)

Mvh Michelle

Anonym Anonym

Den skal bare sidde godt og med en Deuter kommer du ikke helt gal på den.
    Min kone har en Osprey Ariel 65, som hun er meget glad for. God tur

Anonym Anonym

overvej hvor meget det egentlig er nødvendigt at slæbe med. Alting er meget billigere i sydøstasien, så du kan nemt skaffe det, du har brug for og så behøver du ikke slæbe så meget med. På min første tur slæbte jeg selv alt for meget med og slæbte rundt på en alt for stor taske, som var 70 L. De sidste par gange har jeg kunne nøjes med en 40 L rygsæk

Anonym marialittle

Hej

Jeg har i dag modtaget VERDENS BEDSTE BETJENING!
    -selv har jeg måtte anskaffe mig en backpack, og har været en del steder efterhånden, uden jeg følte jeg fik den betjening JEG havde behov for..

Så gik turen til Hillerød, i spejder sport, Casper der hjalp mig, var utrolig dygtig! Det han så som det vigtigste var hvordan tasken sad på mig, derefter kikkede vi så på hvad den skulle kunne, men elsker at det vigtigste var hvordan jeg skulle have den på ryggen! Det er da dejligt at en taske kan åbne sig mange steder og har 1000 lommer, det er vi vel alle enige om, men er det ikke vigtigs at hjælpen man får i butikken til at finde en taske der sidder ordenligt på ryggen, så den heller ikke bliver smadret, er i orden??

De har styr på det det hele i Hillerød, også om hvor stor den skal være, det er jeg ikke i tvivl om..

Maria

Anonym Katrine

Hej.

Jeg skal også rejse i 5-6 mdr her til sommer inkl trekking i Japan, og jeg har lige købt en Millet backpack på 50 L.

Det er et Fransk mærke og jeg har så også købt den i frankrig! Jeg ved ikke om de forhandles herhjemme.
    Men den er utrolig god at have på, den sidder perfekt og gnaver ingensteder.
    Der er stropper hvor du kan spænde vandrestøvlerne og sovepose på.
    Jeg er blevet rådet af mange til ikke at købe en større end 50 L.
    Det er også en god ide med indbygget regnslag, som man kan bruge til beskyttelse af tasken når den skal ligge ovenpå bus osv.

Mvh
    Katrine

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account