This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ecuador-tur-retur

Hej alle der er interesserede 🙂 Hvis nogen der ude gaar og overvejer at tage til Sydamerika for at laere spansk saa GOER DET :)!
    Jeg er lige rejst fra Ecuador hvor jeg har haft det vildt fedt:) Jeg studerede spansk paa en helt vild fed Spansk skole, Colonial spanish school. Ecuador er et fantastisk land og den skole jeg gik paa var rigtig god!!!

Skolen er Ecuatoriansk ejet men ledes af Dansk Ida og Tyske Sabine, to rigtigt hjaelsomme piger. Det gode ved skolen er at ud over at undervise i sprog saaveld i Quito som jungle og Galapagos arangere de ogsaa udflugter, hjealper med rundrejser, kulturelle programmer og de har kontakter i hele sydamerika saa man kan komme andre steder hend og laere sprog hvis det er det man har lyst til.

Selv har jeg I Ecuador haft undervisning i Quito, jungle og Galapagos men noget af det bedste var da jeg som en del af et kultur program hvor jeg ud over spansk ogsaa fik mulighed for at laere Quichua!!! efter naesten 2 maaneder i Quito tog jeg til Peru for at laere lidt kultur og spansk der og nu er jeg paa ved til Chile alt sammen noget skolen i Quito har ordnet 🙂

Hvis i er interessserede enten i sprog kurser eller en tur til Galapagos, jungle etc. saa skriv til info@colonialspanishschool.com eller hvis i vil hoere mere om mit ophold skriv til ferisa2@hotmail.com

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account