This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Amarco

Hej,

Jeg skal et par uger på sprogrejse i Spanien, og har brug for hjælp til hvilken by jeg skal vælge.
    Jeg går efter en by med et fedt café- og byliv, samt en ung, afslappet atmosfære. Jeg vil helst undgå Madrid og Barcelona, og hvis byen ligger ud til havet, så gør det absolut ikke noget. 🙂

Ku’ også godt bruge hjælp til billige flybilletter (byen må gerne være let-tilgængelig), og erfaringer med selskaber, der sælger disse rejser. Har selv kigget på LISA-sprogrejser og Bundgård Rejser, og en af disse ligner umiddelbart mit valg – men kom endelig med idéer, forslag og erfaringer (alt kan bruges).

– Marco

Anonym Marco

Mit valg står mellem Granada, Nerja eller San Sebastian. Nogle der har været i byerne, og som har nogle fordele eller gode erfaringer med den ene frem for den anden?

Håber på hurtig hjælp, da flybilletterne stiger.. 🙂

Anonym Jasmin

Hej

I 2007 var jeg på et to måneders sprogskoleophold i Sevilla i sydspanien, som jeg klart kan anbefale at rejse til. Det er en storby som ligger lidt under en time fra stranden. (Der er dog også mulighed for at sætte sig ned til floden, når solen skinner) Der ligger tapasbarer på hvert gadehjørne og gode muligheder for at møde en masse unge mennesker, som også er taget afsted for at lære spansk. Jeg var tilmeldt et sprogkursus hos Mester, som jeg var godt tilfreds med. De har undervisning fra begynder til øvet, og en del unge lærere som var meget engageret i at undervise på en sjov og lærerig måde. Lufthavnen ligger også tiæt på byen, så der kan man let tage en taxa 🙂

Anonym jasmin86

Hej

I 2007 var jeg på et to måneders sprogskoleophold i Sevilla i sydspanien, som jeg klart kan anbefale at rejse til. Det er en storby som ligger lidt under en time fra stranden. (Der er dog også mulighed for at sætte sig ned til floden, når solen skinner) Der ligger tapasbarer på hvert gadehjørne og gode muligheder for at møde en masse unge mennesker, som også er taget afsted for at lære spansk. Jeg var tilmeldt et sprogkursus hos Mester, som jeg var godt tilfreds med. De har undervisning fra begynder til øvet, og en del unge lærere som var meget engageret i at undervise på en sjov og lærerig måde. Lufthavnen ligger også tiæt på byen, så der kan man let tage en taxa 🙂

Anonym Amarco

Tusind tak for svaret. 🙂

Sevilla er dog dyrt at komme til med fly (3000), så det skal helst ligge lidt tættere på Malaga el. lign.

Hvilket bureau rejste du med? (kan ikke finde noget der hedder “Mester”).

Anonym jasmin86

Kan se de har lavet om på deres hjemmeside, men er efterhånden også nogle år siden jeg var afsted.. Bureauet hedder “Mester” Her er et link til deres hjemmeside – hvis det alligevel skulle fange din interesse 🙂
    http://www.mester.com/spanish/sevilla/courses/

Anonym dobbeltk

Der er en sprogskole i udkanten af Málaga som hedder Cervantes international. Det ligger tæt på strand og by og jeg ved at ryanair har billige flybilletter til Málaga. http://www.cervantes.to/

Der ligger også en sprogskole i Fuengirola som er en provins til Málaga. (ca. 25 km fra Málaga). Ligger midt i byen og tæt på strand og butikker. Man kan komme billigt til Fuengirola fra Málagas lufthavn og ellers ligger der også en lufthavn i fuengirola.

http://www.bonanova.com/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=1&lang=en

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account