Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3500133
     Backpackers Online

      Hej!
      Er der nogen som kender noget til sprogskoler i Guatemala? Evt. nogle som kan anbefales der ikke er alt for dyre? Jeg overvejer lidt at lade være med at rejse med en organisation og i stedet bare tage derned på egen hånd og selv organisere sprogskoleophoild samt frivilligt arb., da dette skulle være billigere(???) Skriv endelig hvis du har nogle gode råd…

      #3500134
       Backpackers Online

        Jeg har selv gået på sprogskole i Antigua, hvor der er rigtig mange. På de fleste kan man komme ind fra gaden og melde sig til fra samme dag. På den skole jeg gik på kunne de også bidrage med hjælp til frivilligt arbejde. Samt indkvartering hos værtsfamilie.

        #3500135
         Backpackers Online

          jeg har lige været på en rigtig god skole i quetzaltenango der hedder ICA. De har en hjemmeside der hedder http://www.spanishschoolica.com.

          #3501392
           mette marie

            søg på google: casa guatemala..
            -børnehjem hvor du kan arbejde frivilligt

            #3501865
             Anonym

              hej
              jeg har gået på en rigtig god sprogskole i Antigua, Guatemala. Skolen hedder: APPE, og har en hjemmeside, hvor du kan læse alt om priser o.s.v. På skolen kan du få hjælp til at finde frivlligt arbejde, de har en masse gode kontakter

              #3501866
               Anonym

                hej
                jeg har gået på en rigtig god sprogskole i Antigua, Guatemala. Skolen hedder: APPE, og har en hjemmeside, hvor du kan læse alt om priser o.s.v. På skolen kan du få hjælp til at finde frivlligt arbejde, de har en masse gode kontakter

                #3546527
                 Jesper Håkkonson

                  Jeg han varmt anbefale ICA Escuela de Españo. Jeg boede hos en værtsfamilie i 8 uger. Se mere her: http://www.howjdo.com/da-dk/Skole/ICA-Escuela-de-Español/Courses/631?weeks=4

                Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

                Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                Log ind med brugernavn & kodeord

                eller    

                Glemt dine oplysninger?

                Create Account