This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anderswk

Hej Alle interesserede….
    Jeg er 23 år og vil gerne på sprogskole i Sydamerika i starten af 2009. Jeg havde tænkt mig at tage til Quito i Ecuador og ville i denne forbindelse høre om der er nogle der har erfaringer i den retning. Både mht. Sprogskole i Sydamerika og måske også at rejse i Ecuador?? Jeg synes selv det lyder som et super interessant land.
    Jeg har tænkt lidt på at booke min rejse igennem Lisa! Sprogrejser. Er der evt. nogle der har erfaringer med dem og deres sprogrejser i Sydamerika?

Anonym Suna

Hejsa, jeg er ked af at jeg først opdager det du har skrevet nu. Jeg har boet 1½ måned i Quito, rejst med Lisa og gået på sprogskole. Hvis du stadig er interesseret i at høre om det (dvs. ikke allerede har været afsted) så er du meget velkommen til at sende mig en mail på lillesuna@hotmail.com, da jeg ikke tror jeg kommer til at tjekke dette site ofte.

MVH
    Suna

Anonym Tom

Du kan også tjekke den her ud:
    http://www.lastminute-sprogrejser.dk/sprogkursus-ecuador

Der kan man finde en sprogrejse til Cuenca, som også ligger i Ecuador. Det er virkelig smukt der.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account