This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

Hejsa! Er der nogle der råd til et halvt år på sprogskole i sydamerika til en billig penge? Er der nogle anbefalinger med hensyn til lande, organisationer som arrangere sprogskole og som er billige mm. På forhånd tak for hjælpen. Hyg jer…

Jeg kan varmt anbefale Centro Linguistico De La Fuente i Antigua Guatemala. http://www.delafuenteschool.com
    Jeg studerede Spansk pa De La Fuente i 6 uger og laerte mere end jeg gjorde pa 3 ar i gymnasiet i DK.
    Dygtige laerer og en enormt varm og venlig service i det hele taget en professionel skole. Og til absolut den mest fordelagtige pris. $65 for 20 timer om ugen.

Guatemala er uden sammenligning det billigste sted at spansk i Central- og Sydamerika. De fleste større byer har spansk skoler. Kvaliteten af undervisningens afhænger meget af den enkelte lærer. En god måde at finde skole på, er derfor først at vælge en by og så ved ankomsten bruge et par dage til at finde en skole og en lærer.

Anonym sophiekongsbak

Hejsa!
    jeg er bestemt enig i de andre svar på dit spørgsmål. Hvis du vil finde en sprogskole der er billig er den eneste mulighed at tage derned og søge derefter. Jeg har været med Exis 3 måneder i Ecuador, fed oplevelse og god organisation, men bestemt også dyr….Og når du overvejer 6mdr……!
    En anden mulighed ville være at starte ophloldet på en skole planlat herhjemme fra og så efter et par uger, når du lærer landet bedre at kende, så finde et billigere alternativ. Det er måske en smule mere overskueligt? Go tur!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account