This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mortenmj

Kan jeg da godt 🙂

Jeg rejste selv med EXIS til Guatemala tilbage i 2002-2003…jeg var afsted i 6 mdr., hvor de første 4 uger var på spanskskole i Antigua.
    Herefter arbejdede jeg på et projekt (Camino Seguro, Den Sikre Vej). Du kan deres danske side på http://www.densikrevej.dk.

Kan varmt anbefale Guatemala…utrolig smukt og dejligt land.

Skriv endelig en mail, hvis du har nogle spørgsmål. Skulle da mene jeg har en del viden om netop Guatemala, efter 6 mdr. derovre 🙂

Min mail er mullerup.morten@jubii.dk

Mvh.
    Morten

Anonym none

Jeg ønsker at kombinere sprogskole (spansk)og frivilligt arbejde…Er der nogen der kan anbefale nogle selskaber/hjemmesider, som de selv har været ude at rejse med og har været vellykket.

Anonym Pia09

Hvor længe vil du være afsted? Og hvor meget forventer du at lære?

Hvis du vil have begge dele ved jeg at Adventure Heart har ture til Venezuela og Ecuador/Galapagos, hvor du både for sprogundervisning undervejs på rejsen samt frivilligt arbejde 1 måned efter rejsen. Det er ihvertfald en god kombi.

Skriv endelig ved spørgsmål. Jeg er ikke flydende i spansk, men man kan hurtig lære meget på 3 måneder.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account