This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym tln

Jeg kender til to sporgskoler på Cuba og det er PARLA og Sprachcaffe og de har undervisning i La Habana, Cienfuegos, Santiago de Cuba og Havana.
    Du kan finde links til begge stede under links i kategorien links.
    Her på Backpacker Planet vil vi da meget gerne høre mere om hvad du oplever under dit ophold.
    God tur.

Anonym Anonym

Prøv at kontakte Mellemfolkeligt Samvirke. Jeg skal til Cuba i december med denne organisation, dog ikke på sprogskole men i arbejdslejr. Jeg ved de har sprogkurser i andre lande, så måske findes der også en i forbindelse med Cuba. Deres hjemmeside hedder http://www.ms.dk…

Anonym Kirsten

Ved godt, at Cuba ikk er det mest almindelige land at tage på sprogskole i, men er der nogen der har prøvet det eller kender til en skole eller organasition på øen? Det skal helst være muligt at melde sig til kurserne med kort varsel, da jeg ikke ønsker at lægge mig fast på noget. Nogele tip til gode hjemmesider, man kan besøge?

Anonym Rasmus Hansen

Jeg vil gerne til Trinidad i Cuba og lære spansk 1 måneds tid i august 2013, men jeg vil gerne have niveauet B2, og gerne have dokumentation for det niveau der bruges ifb. med udveksling på et universitet i Barcelona. Er det noget i har kendskab til herinde?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account