Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3511172
     CasperJul

      Jeg læser pt. spansk og vil gerne i sommerferien ned at forbedre mit spanske, evt. i Argentina i ca. 2 mdr.
      Er der nogen der har forslag til sprogskole samt bolig??? Og evt. prisberegninger..? Vil gerne gøre det så billigt som muligt, så er åbne for forslag… På forhånd tak 🙂

      #3511296
       Anonym

        jeg ved egentlig ikke så meget om det men da jeg var i argentina i Buenos Aires mødte jeg en del på mit hostel som gik på sprogskole. Så der er rig mulighed for det men priser og steder kender jeg desværre ikke.

        #3511317
         Perry

          Jeg tog et 3 ugers kursus på en tysk sprogskole i B.A. sidste år. Den hedder “coined” og reklamerer for at være den billigste – det skal du dog tage med en vis skepsis!! Skolen ligger centralt i B.A. og tilbyder samtidig at indkvartere dig. Hende jeg boede hos blev dog lidt “bitter” da hun erfarede at hun kun fik 1/3 af de penge jeg betalte for indkvartering til skolen. Jeg tror jeg sammenlagt betalte tkr. 6 for de 3 uger med indkvartering. Undervisningen var alle ugens 5 dage med 4 timer i små grupper (4-6 personer) og 2 timer one-on-one!

          Hvis du gerne vil gøre det virkelig “budget”-stil, vil du sikkert kunne finde mange opslag med studerende som gerne vil tjene lidt til dagen og vejen ved at undervise i castellano. prisniveauet for en time på denne måde ligger nok et sted ml. 5 og 10 USD kunne jeg forestille mig. Denne undervisning vil typisk være one-on-one.

          Der er fordele og ulemper ved de 2. F.eks. lærer du nok hurtigere af individuelt undervisning. Til gengæld vil undervisningsmaterialet og undervisningen være selvopfundet. Påen skole vil der typisk være et godt socialt miljø med mulighed for at lære mange Argentinos såvel som backpackere at kende.

          B.A. er dog en dejlig by med masser af muligheder, så det er forholdsvis let at finde ud af. Alternativt vil Bolivia også være et godt bud hvis du vil lære castellano med privatunderviser. Dette kan gøres for ca. 5 USD i timen.

          Håber du finder det du skal bruge.(send_flere_penge@hotmail.com)

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account