This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sj1980

Hejsa

Er der nogen som kender til eller har erfaring med sprogskoler eller kurser i Spanien? Jeg tænker på enten at rejse til Mallorca, eller Malaga området, og tage spansk kursus på nogle uger, og derefter søge arbejde når arbejdssæsonen starter ud til April igen.

Er der andre som har samme tanker som mig, og evt. ku tænke sig at følges ad :-). . altid sjovere med selvskab.

Har lige arbejdet 2 mdr. i Malaga området, og synes det var den fedeste oplevelse. Så nu ønsker jeg bare at vende tilbage hurtigst muligt, og tænke den her plan måske var en god løsning.

Jeg er 29 år,uddannet frisør. Elsker at rejse, og hele tiden opleve nye ting, så kan slet ikke vente med at komme afsted igen.

Skriv endelig hvis du / i går og har samme tanker, eller noget lignende.

Anonym Trine LP

Hej 🙂 ved godt dit indlæg er lidt gammel. Men står med de HELT samme tanker som du har der. Ved ikke om du evt har lyst til at snakke lidt om det? syntes jeg har en masse tanker der bare er et stort rod lige pt.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account