This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Er der nogen, der har erfaring med at lære spansk i Sydamerika?
    Er der noget, man bør være opmærksom på?
    Jeg bryder mig ikke om cubansk spansk og kender ellers kun lidt til dialekterne. Hvor lærer man et godt spansk? (jeg synes om den “syngende” tone i Sydamerika – derfor ikke Spanien)

Jeg har lidt kig på en adventure rejse (med enten intersprog eller jakera), hvor man rejser rundt i Venezuela, mens man lærer sprog.
    Er der nogen der har prøvet enten et af disse firmaer eller noget lignende?

Hvis nogen har super gode anbefalinger/erfaringer med spansk i Sydamerika, ville jeg blive glad for vejledning.

Anonym Anonym

Jeg skal selv afsted og har undersøgt en masse. Der er rigtig gode muligheder for undervisning i Quito, Cusco og i Antigua (Guatemala). Det kan være en fordel selv at tage afsted og selv vælge bureau når man ankommer da du kan spare tusinder af kroner på den måde.

Priserne du ser gennem de danske selskaber som Intersprog, EXIS osv. er meget højere end dem du finder på skolernes egne hjemmesider…

Håber det hjalp lidt…

Anonym Ane Katrine

Fordelen ved at bestille hjemmefra er trygheden og kvalitetsgarantien.

Din kvalitetsgaranti består i, at du kan klage til det bureau, som sælger rejsen i Danmark. Er opholdet ikke i orden kan du via rejseankenævnet få pengene retur.

Jeg tror ikke prisen nødvendigvis behøver at være flere tusinde kroner dyrere.

Tjek evt. først priserne herhjemme og opret herefter et indlæg her på PackpackerPlanet, og spørg om andre har erfaringer.

Håber du får en god rejse uanset hvad du vælger…

Anonym none

Er der nogen, der har prøvet at rejse rundt, mens man lærer sprog?
    Det er denne type “sprogskole” intersprog og jakera tilbyder.
    Kender I andre udbydere af denne type rejse/sprogskole?

Anonym Anonym

Jeg kender ikke andre “rejsende sprogskole” men det kan du jo vælge at gøre dit ophold til eftersom hvert land har en “ungdomsby” hvor mulighederne for sprgostudier er store – eftersom byerne (Xela, Quito, Antigua, Cusco osv) har mange sprogskoler ligger de i konkurrence med hinanden og man har dermed mulighed for at vælge netop sit eget program når man ankommer…

Anonym Trine

Jeg er lige kommet hjem fra et sprogophold i Ecuador og har haft en utrolig godt ophold. Har hørt flere sige at Ecuador er det bedste land at lære spansk i, da deres spanske er nemt at forstå.
    “min” skole La Lengua tilbyder undervisning 4 forskellige steder i Ecuardor og andre skoler gør også det samme i Ecuardor. I Quito her de et godt ry for at være seriøse, og jeg var fuldt ud tilfreds med min undervisning. Der er over 60 spanskskoler i Quito. Andre gode skoler i Quito er: Simon Bolivar og Amazonas. Dog havde jeg en dårlig oplevelse med 2 underviser fra Simon Bolivar skolen under et jungel ophold. Men i Quitoskolen er underviserne kendt for at være seriøse.

Kontakt ellers South Amdercan Explores i Quito, de er fantastisk til at give up to date informationer om alt mellem himmel og jord. http://www.saexplores.org

Trine

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account