Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200023 bbp-reply-position-1 odd post-3534517 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     skorpion12

Hej,

Jeg vil gerne høre, hvilke erfaringer folk har med at rejse i Sydamerika, når man ikke kan tale spansk? Jeg skal rejse med min søster – er det sikkert nok at rejse to piger sammen?
      Mht. klimaet: Vi planlægger at ankomme til Peru i starten af januar. Vi vil bl.a. gerne til Macchu Pichu. Men vi er usikre på vejret i Peru i januar måned?
      Vi har også talt om Argentina og Mexico – er der nogen, der har forslag til, hvad vi bare må opleve i disse lande?

Vi vil gerne opleve smuk og anderledes natur, landenes kultur, lækre strande og bare have det sjovt 🙂

Tak for hjælpen 🙂

apa

Hej

jeg var i Ecuador en måned sidste år. jeg kunne INTET spansk, så tog 10 dages sprogskole (3-4 timers skole om dagen) og det med det følte jeg mig faktisk fint udrustet til at klare mig 🙂
        Derudover var skolegangen en rigtig fed oplevelse og en god start.
        I øvrigt skal du overveje at besøge Ecuador, et fantastisk land – ligeledes der hvor Galapagos ligger! Dyrt, men den største natur oplevelse jeg nogen sinde har haft… Ganske enkelt er de øer ubeskrivelige 🙂

Claus

Det er altid en fordel at kunne tale det lokale sprog, men det er altså ikke umuligt at kunne rejse rundt i landet alligevel. Hvor mange, der besøger Kina, kan tale kinesisk, turister der besøger Holland, taler ikke hollansk osv. Det er sikkert flere i Holland, der taler engesk end i Latinamerika, men der er bunker af turister, der besøger Latinamerika hele tiden. Sprogproblemer eller ej.

Klimaet: Det er sommer i jan mdr men også regntid. I kan tjekke vejret på BBC.com/Wheather.

Der er masser at se på i Mexico og Peru, I kunne lave lidt reserch på biblioteket eller ved at besøge lonelyplanet.com/thornthree.

mvh
          Claus

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account