This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym cartman

Hej.
    Jeg står og tænker på at tag til Sri Lanka her til November, bare lige i en måned, hvis en måned da er nok?

Men har lige et par spørgsmål?
    Hvor dyrt er det at rejse rundt i Sri lanka, transport, mad, hostels osv.? i forhold til f.eks Thailand?
    Skal bare bo billigt, da det jo bare er et sted man skal sove og opbevare sine ting.

Hvad synten i man skal se når man nu er i landet? Har selv tænkt på.
    Anuradhapura, Polonnaruwa, Sigiriya, Dambulla, Adam’s Peak, Pinnawala national park?
    Er der god mulighed for god dykning i Sri lanka ?

Anonym Annh

Hej…

Jeg var i Sri Lanka i 2003, det er ved at være lidt tid siden, men jeg kan vist godt give dig nogle tips anyway… Det er ikke dyrt at rejse rundt, prisforholdene er det samme som Thailand tror jeg, måske endda billigere nogle steder. Jeg synes helt sikkert du skal tage til Kandy og Columbo nu du alligevel er der;) Men ellers har du jo en masse gode idéer selv… Ifht. dykning ved jeg intet med sikkerhed, men jeg tror meget at der er gode muligheder.
    Jeg synes du skal tjekke sikkerheden inden afrejse, tingene har ændret sig meget siden jeg var der, og jeg tror, at hvis du vælger at tage til Columbo, skal du være yderst opmærksom på uroligheder, særligt på åbne pladser og steder hvor der er mange mennesker samlet. Kontakt jysk for yderligere information i den sammenhæng.

God rejse

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account