This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym CharlottePenelope

Er der nogen der kender gode flyselskaber når det drejer sig om at tage fra København til Sri Lanka eller Maldiverne, ved endnu ikke hvilket land der skal startes i – og billetter derfra til Bangkok?

Derudover vil jeg også gerne høre om der er mulighed for at være rigtig backpacker på Maldiverne, eller om det nærmest er forbeholdt de dyre hoteller.
    Og hvis nogen kender til rigtige gode steder på Sri Lanka, vil jeg også gerne høre om det 🙂

Anonym Anonym

Jeg rejser til Maldiverne d. 1274 og skal være afsted i 13 dage,…
    Den billigste billet jeg kunne finde er med Emirates fra Hamborg til Male med en lille mellemlaanding i Dubai..

Du kan finde “billige” overnatningssteder (ca. 350-500 kr. pr. nat) fx. på hostels.com og her på backpackers overnatnings-søgefunktion… jeg har dog ikke besluttet mig for et sted endnu… de steder som folk anbefaler koster 1000 kr. og opefter (meget opefter) pr. nat.

Jeg har 4 nætter på hotel (når jeg finder et) og derefter 8 dage på liveaboard..

Anonym idlers Abram

Qatar Airways er en god mulighed fra København. Booker du på deres hjemmeside kan du for næsten ingen ekstra penge gøre et stop på 1 par dage i Doha.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account