Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3501685
     Mie

      Er der nogen der har rejst med Sta Travel? Hvad kan I sige om dem? Godt/dårligt??
      Mie

      #3501708
       Mie

        Tusind tak for svaret. Dejligt. Nu er jeg rolig. Synes nemlig også de er mega billige og ville bare være sikker på de ok at rejse med.
        Mie

        #3501701
         Thomas

          Hej Mie

          Jeg er lige vendt hjem fra Thailand efter 3 måneder dernede. Jeg rejste med STA Travel som jeg havde absolut ingen problemer med. Deres ekspedition ang. min billet var hurtig og smertefri, og jeg modtog min billet kort efter jeg havde købt den.
          De har jo udover meget billige billeter for studerende og unge under 26 også stor fleksibelhed på deres billeter hvor du kan ændre både afrejse tidspunkt og destination.
          Jeg kan ihvertfald sige at jeg har kun haft gode erfaringer med dem og det er ikke sidste gang at jeg har brugt dem.

          Thomas

          #3502135
           den meget vrede rejser

            hey jeg vil bare lige sige at det er noget af det væreste probaganda jeg længe har hørt star travel har ingen forstand på at rejse med folk de burde være forbudt for den at havde noget som helst med rejser at gøre!!!!

            #3502557
             Maria

              Jeg har haft så mange problemer i forbindelse med at jeg købte billetter igennem Sta Travel.. Så bestiller min retur billet af Killroy.
              Det er nok det værste rejseselskab ever..

              #3538059
               Nicolaj W. Johansen

                Er der nogen, som kan komme med nogle reelle, vurderinger af Sta Travel?

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account