This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Cathrine Sørensen

Hej alle sammen

Jeg skal på jordomrejse til vinter og har set på en masse forskellige rejseselskaber og er faldet over STA Travel.
    Jeg vil derfor meget gerne høre fra jer der har erfaringer med dette selskab!

Hilsen Cathrine

Anonym Evse

Hej Cathrine

Jeg har rejst med STA og havde en rigtig god oplevelse med det! Jeg ændrede mine flybilletter flere gange undervejs, og der var aldrig et eneste problem. Ligemeget om det var kontoret i København, Sydney eller på Bali var de rigtig søde og super serviceorienterede. Hvis jeg skal sige en lille bitte negativ ting er det, at det tog lige lovlig lang tid, at få svar på mails! Så ring til dem i stedet for. Men bortset fra det, så var det helt i top.

Anonym Kazze

Jeg var næsten lige ved at købe en jordomrejse-billet med dem for nogle uger siden, men synes ikke servicen var god nok! Priserne som ses på nettet holder heller ikke, og det ved de godt selv. Har den samme oplevelse med de vanvittigt langsomme svar på mails.. De har ofte sagt i telefonen, at jeg ville få et tilbud eller en mail, “hvis ikke idag, så i hvert fald imorgen lover jeg” efter at jeg havde rykket på dem flere gange.. Og ja, der måtte lige en opringning mere til, da min tålmodighed var sluppet op 3 dage senere..

De virker mildest talt ret ligeglade med, om de får solgt nogle rejser, så mit forslag må være at sætte provisionen op! =)

Når man så først er afsted, kan det godt være de er mere serviceorienterede, men tør jeg ikke satse på i denne omgang i hvert fald.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account