This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym therealstud

Hejsa!

En kammerat og mig planlægger og starte vores livs eventyr i kastrup midt i december. Vi har ikke lyst til at binde os til en færdig pakke gennem fx kilroy, men vil hellere lægge ud med en one way ticket til thailand og så ta den der fra.

Er der nogen der ka prøve at rejse rundt påå denne måde? Ta en dag af gangen og se hvilket land man får lyst til at se??

Vi snakker mest om thailand og australien, og har ca 3 mdr til rådighed og 60.000 kr hver.

Mvh

Den Rejselystne

Hey!

Sorry, men har sgu ikke lige erfaring med dette, men det lyder utrolig spændende og jeg ku’ såmænd selv finde på det en dag – ku’ godt tænke mig at høre hvor i havner og så’n!

Held og lykke og frem for alt – Rigtig god rejse!

Mvh. Den Rejselystne

Anonym Anonym

syntes det lyder rigtig dårligt. Grunden til at man køber flyrejser og planlægger 3-6 mdr før er at det er meget billigere. Det bliver en rigtig dyr fornøjelse at købe flybilletten på rejsedage. Typisk dobbel pris!

Køb i stedet f.eks kilroy fleksibel, på den åde kan de enkelte afrejsedage ændres!

Anonym Jesper Jensen

I skal også være opmærksomme på at flere lande kræver en billet ud af landet for at lukke jer ind.

Dette tjekkes sjældent, men bliver det tjekket er i på den :-(.

En god løsning til dette problem er at købe den billigst mulige lavprisflybillet ud af landet og kun bruge den, hvis det bliver nødvendigt.

Generelt bliver flybilletter dyrere jo tættere du kommer på flydatoen. Afbudsrejser er kun noget der finder i charterbrancen – i praksis overbookes alle fly på de andre flyselskaber.

Anonym Kristina

Ja, lyder spændende, men husk at tænk på at visum i Thailand kun gælder i 30 dage, så somsagt skal I kunne dokumentere at I rejser ud af landet igen inden 30 dage, ved fx at købe den billigste billet I kan finde.
    Held og lykke!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account